Aku nak buat blog in Malay kali nie. Elok skit kot.
Hari ni aku kuar ngan geng2 ku but end up aku diam all the way cam tiang, Tiang pon leh bebunyi klu diketuk. Aku diperli oleh bdk2 pon aku diam cam dunggu.
Aku bila nak balik baru lar bersuara and time 2 pon aku still cam tiang skit.
So, aku nak mintak maaf kat korang.. (taqi, and d geng.. and also PUT, Hafiz and kawan dia yg aku x kenal time jumpa kat KTM tadi time aku tpaksa tunggu train lagi 1) sbb aku x bukak mulut and cakap cam org x bermaya, org bermaya pon leh ckp kuat kot.
Korang pon tau aku slalu bwk masalah kekadang even sometimes aku tak sedar yg aku wat silap. Ramai da kena da kot dpt masalah dr aku bukan KOT..MMG kena. Tingat zmn time childhood ku ada kwn ku yg bernama KAMALJIT SINGH panggil aku 'trouble' smpi baju ku sendiri pon ada tulisan 'TROUBLE'.
HMMM..xpa lar.. papepon.. aku mintak maaf ye sbb aku cam tiang jer all the way td. Aku mmg rasa diri ku x bguna buat masa nie, aku bwk byk sgt masalah kat org or maybe korang gak.
Cukup lar kot..Aku mintak maaf sgt2..
Friday, February 6, 2009
Aku mintak...dr korang.. (rojak)
0
comments
Posted by
the one
Thursday, February 5, 2009
UPDATES..
Sem is starting soon and I'm loosing my interest towards blogging.. Nuff said.
0
comments
Posted by
the one
Subscribe to:
Posts (Atom)

